preskoči na sadržaj

Vaš omiljen predmet je:

Carnet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020.

29.06.2017. 11:22
U okviru projekta e-Škole objavljeno 70 novih scenarija poučavanja
U sklopu pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ objavljeno je 70 novih e-Škole scenarija poučavanja. Svi zainteresirani nastavnici nove scenarije mogu pronaći na mrežnoj stranici https://scenariji-poucavanja.e-skole.hr/ , a dostupno je 15 scenarija za nastavni predmet kemije, 18 fizike, 18 biologije te 19 matematike.

27.06.2017. 20:10
Upozorenje - nova ransomware kampanja Petya
U tijeku je nova kampanja zlonamjernim ransomware sadržajem te su slučajevi zaraze zabilježeni u Ujedinjenom Kraljevstvu, Rusiji, Indiji, Nizozemskoj, Španjolskoj, Danskoj i drugima. Trenutna su meta računala raznih korporacija, energetskih postrojenja te banaka.

20.06.2017. 12:51
CARNet donirao sustav za praćenje kakvoće zraka Tehničkoj školi u Sisku
Tijekom dana mnogi od nas većinu vremena provode u zatvorenom prostoru – kod kuće, na poslu ili u školi. Kakvoća zraka koji udišemo u zatvorenom prostoru ima izravan utjecaj na naše zdravlje, a loša kakvoća zraka u zatvorenom prostoru može štetiti osjetljivim skupinama stanovništva u koje spadaju i djeca.

20.06.2017. 11:02
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” i „Nabavu visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

02.06.2017. 13:40
Webinar: My SUSI Experience
U ponedjeljak 5. lipnja 2017. godine, od 20 do 21 sat, Hrvatsko udruženje profesora engleskog (HUPe) u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom “My SUSI Experience”.

31.05.2017. 14:57
U Kninu održan 2. regionalni webinar u projektu „e-Škole“
„Primjena digitalne tehnologije u nastavi biologije i prirode u osnovnoj školi“ naziv je drugog regionalnog webinara kojeg je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet održala danas u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

31.05.2017. 13:38
Održan šesti Znanstveni piknik
Pod sloganom „Znanost je zabavna!“ od 26. do 28. svibnja 2017. godine održan je šesti po redu Znanstveni piknik u organizaciji Udruge profesor Baltazar, Zadruge ZEZ i partnera Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNet i Instituta Ruđer Bošković.

31.05.2017. 11:12

tportal.hr Dnevnik.hr

Indeks.hr net.hr

24sata.hr    Sportske novosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2015.

Ukupno: 229082
Ovaj mjesec: 4475
Ovaj tjedan: 97
Danas: 5
Damir Čović, prof.

Pismena provjera znanja za 7.a raz. iz FIZIKE
Damir Čović / datum: 20. 5. 2016. 15:34

Dragi učenici 7.a razreda kako bi se što bolje pripremili za pismeni ispit proradite primjere koji su priloženi.

Smije se koristiti kalkulator.

Ne smije se koristiti kalkulator na mobitelu i  ne smije se posuđivati kalkulator za vrijeme testa.

Učenicima koji ometaju pisanje testa i koji prepisuju biti će oduzet test.

Prof. Čović

Pismena provjera znanja za 8. raz. FIZIKA
Damir Čović / datum: 20. 5. 2016. 15:27
leće

Dragi učenici 8. raz.  kako bi se što bolje pripremili za pismenu provjeru znanja proradite zadatke koji su priloženi.

Ponesite: pribor za crtanje i pisanje, kalkulator.

Mobitel se ne smije koristiti.

Prof. Čović

[OPŠIRNIJE]

Imamo državnog prvaka u natjecanju iz fizike
Damir Čović / datum: 2. 5. 2016. 08:23

Državno natjecanje iz fizike održano je u OŠ Brodarica pored Šibenika u vremenu  od 25. – 28. travnja 2016.  U kategoriji Eksperimentalni radovi za osnovne škole učenik 8.a razreda OŠ Turnić,  Darian Sergo osvojio je 1. mjesto. Mentor učenika je Damir Čović prof. Fizike i Tehničke kulture.

Naziv rada s kojim se Darian natjecao je Određivanje visine pomoću barometra. Darian  je mjerio visinu nebodera u Čandekovoj 23.B, radi se o jednom od najviših nebodera u Republici Hrvatskoj koji ima 28 katova i visinu od 105 m.  Za to je pored aneroidnog barometra koristio i vodeni barometar kojega je sam izradio. Dobivene rezultate obradio je i grafički prikazao. Rad je pobudio veliki interes svih sudionika Državnog natjecanja iz fizike, ali Darian je do pobjede došao prvenstveno zbog dobre obrane i demonstracije svoga rada. Veliki je to uspjeh za koji se Darian marljivo pripremao cijelu školsku godinu. Poredak i ostale informacije može se vidjeti na stranicama Hrvatskog fizikalnog društva.

Pripreme za kontrolni rad 7.a
Damir Čović / datum: 11. 3. 2016. 18:40

Dragi učenici 7.a  kako bi se što bolje pripremili za kontrolni rad proradite slijedeće zadatke u prilogu :D

Prof.

Gibanja
Damir Čović / datum: 26. 2. 2016. 21:15

Dragi osmaši kako bi se što bolje pripremili za kontrolni rad iz gibanja proradite zadatke u prilogu :D

Ponesite kalkulatore, čisti list papira i pribor za crtanje i pisanje.  Prof.

[OPŠIRNIJE]

Test 3 ... 7.a (trenje, poluga)
Damir Čović / datum: 1. 2. 2016. 19:52

Dragi učenici 7.a .... u  prilogu su zadaci koji se mogu pojaviti na testu. Ukoliko ih uradite neće biti problema da dobijete visoku ocjenu !

Želim vam puno uspjeha u petak :D

prof.

Osmi razredi - polugodišnji test
Damir Čović / datum: 4. 12. 2015. 21:37

Dragi osmaši, u želji da vam olakšam učenje za polugodišnji ispit iz Fizike dajem vam primjere zadataka koje trebate proučiti kako bi bili uspješni na ispitu :D

možete koristiti kalkulator, ali ne na mobitelu. Prepisivanje će biti kažnjeno negativnom ocjenom, a jednako tako i  učenik koji šalje ostalima rješenja.

Primjeri zadataka su u prilogu :D

test2
Damir Čović / datum: 4. 12. 2015. 21:00

Dragi učenici 7.a razreda,

sa željom da vam olakšam pripremu i učenje za polugodišnji test iz Fizike dajem vam u prilogu primjere za vježbu. Naravno bez rješenja :D

Možete koristiti kalkulator, ali ne mobitel. Učenik koji prepisuje bit će kažnjen negativnom ocjenom, jednako kao i učenik koji dopusti da se od njega prepisuje ili šalje drugim učenicima rješenja.

Sad je vrijeme za učenje :D

Prvi test - fizika 7.a
Damir Čović / datum: 31. 10. 2015. 07:35

Dragi učenici 7.a pripremite se za prvi kontrolni rad iz fizike.

Ponesite dovoljan broj čistih papira, olovku, gumicu, kemijsku olovku i kalkulator.

Nije dozvoljeno koristiti mobitel.

Svako prepisivivanje i slanje rješenja ostalim učenicima bit će kažnjeno slabom ocjenom i ukorom.

U prilogu su postavljeni zadaci u obliku kakvom će biti na kontrolnom radu.

Damir čović, prof.

Test znanja iz fizike za 8 razred
Damir Čović / datum: 20. 5. 2015. 08:00

Dragi osmaši bliži se završni test znanja iz fizike, zato obavezno proradite ova pitanja u prilogu :D

[OPŠIRNIJE]

Državno natjecanje i smotra iz fizike
Damir Čović / datum: 19. 5. 2015. 11:20

Od 11.05.2015. do 14.05.2015. učenici naše škole Barbara Milosavljević i Filip Šupuković bili su sudionici državnog natjecanja i smotre eksperimentalnih radova iz fizike koji su održani u Trogiru.

Naziv njihovog eksperimentalnog rada je "Zašto je važan specifični toplinski kapacitet ?". U konkurenciji šest pozvanih radova Barbara i Filip su unatoč uspješnoj prezentaciji i velikom uloženom trudu podijelili četvrto mjesto.

Nakon svega Barbara i Filip su zadovoljni, proveli su nekoliko nezaboravnih dana u hotelskom naselju Medena, 4 kilometra od Trogira, upoznali su Trogir i stekli nove prijatelje, a s plasmanom nisu nezadovoljni jer je i sam dolazak na jedno ovakvo natjecanje veliki uspjeh.

Pratitelj učenika bio je njihov učitelj fizike Damir Čović.

Svjetlost
Damir Čović / datum: 2. 5. 2015. 12:26

Dragi osmaši  zabavite se s programom koji simulira optičke pojave kod zrcala,  leća, prizme itd....

[OPŠIRNIJE]

Natjecanje iz matematike i fizike na Festivalu znanosti, Rijeka 2015.
Damir Čović Ljerka Herceg / datum: 27. 4. 2015. 09:26

Društvo matematičara i fizičara Rijeka je od 2. veljače do 16. ožujka 2015. godine. za učenike osnovnih i srednjih škola organiziralo natjecanje iz matematike i natjecanje iz fizike na temu Sunce.

Na ovogodišnjem natjecanju iz matematike učenica 6. a razreda naše škole, Ana Belavić osvojila je 2. nagradu sa radom: Određivanje promjera Sunca (mentor: Ljerka Herceg).

Na natjecanju iz fizike učenica 8. a razreda Tina Primorac osvojila je 1. nagradu sa radom Sunčeva peć (mentor: Damir Čović), a učenici 6. b razreda Boris Trifunović i Luka Kosić 2. nagradu sa radom Određivanje aktivnosti Sunca (mentor: Ljerka Herceg).

[OPŠIRNIJE]

Tablica vrednovanja testa i primjer
Damir Čović / datum: 8. 3. 2015. 07:32

Dragi učenici 8 razreda provjerite svoje znanje na ovom testu :D

[OPŠIRNIJE]

Priprema za kontrolni rad 3 (brzina)
Damir Čović / datum: 27. 2. 2015. 22:03

Dragi učenici osmih razreda približava se pismena provjera znanja. U želji da vam olakšam pripremanje i usmjerim vašu pažnju na bitne pojmove dajem vam neke zadatke koje preporučujem da pažljivo  proučite jer će slični biti na pismenoj provjeri.

Priprema za kontrolni rad 2
Damir Čović / datum: 6. 12. 2014. 08:41

Dragi učenici osmih razreda,

kako bi se što bolje pripremili  za polugodišnji kontrolni rad iz Fizike dajem vam  u prilogu ogledne primjere zadataka.

:D

Priprema za kontrolni rad 1
Damir Čović / datum: 25. 10. 2014. 21:28

Dragi osmaši u želji da vam olakšam pripremanje za kontrolni rad iz Fizike dajem vam u prilogu dva primjera kontrolnog rada. Ukoliko ih samostalno riješite nećete imati problema da dobijete visoku ocjenu. Kontrolni koji ćete pisati neće biti identičan ovome , ali će biti sličan. Ovo je prvi kontrolni ove godine i vjerojatno najlakši, ostali će biti puno teži jer će uključivati i znanje iz prošle godine.

Energija, rad, snaga
Damir Čović / datum: 12. 10. 2014. 14:07
TE Plomin

Dragi učenici osmih razreda dobro bi bilo da ponovite iz Fizike gradivo sedmog razreda vezano za energiju, rad i snagu. Navedene pojmove koristit ćemo kod rješavanja numeričkih primjera vezanih za elektricitet. Kako ne bi gubili puno vremena pogledajte tri kratke prezentacije vezane za navedene pojmove. Ukoliko su vam poslije prezentacija ti pojmovi i dalje nejasni potrebno je uzeti udžbenik sedmog razreda i naučiti slabo savladano gradivo.

[OPŠIRNIJE]

Program za simulaciju strujnih krugova
Damir Čović / datum: 18. 9. 2014. 07:57
Jednostavni strujni krug.

U prilogu pod opširnije možete pruzeti program za simulaciju strujnih krugova. Kako biste ga mogli koristiti potrebno je program instalirati na računalo.

preskoči na navigaciju