Učenici 2.B razreda i učiteljica Paula u petak su posjetili Dječju kuću i dječju knjižnicu Stribor. Od naše škole do Dječje kuće prošetali su se pješice po lijepom proljetnom vremenu. Dječja kuća jedina je u Hrvatskoj u kojoj se nalaze dječja knjižnica, kino dvorana, multimedija za djecu, dnevni boravak, galerija te soba šume striborove. U obilasku su imali vodiča koji ih je proveo i sve im detaljno objasnio i pokazao. Najzanimljivije im je bilo u sobi šumi striborovoj i knjižnici Stribor gdje su pročitali neke od kraćih priča suvremenih autorica namijenjenih za djecu. Uz zabavu i igru puno su toga novoga naučili, vidjeli i saznali!
27. 4. 2020.
Autor: Svjetlana Višnić, 26. 4. 2020.
1. b razred
Protekli tjedan bili ste redoviti u radu, marljivi i puno toga naučili. Nacrtali ste lijepe crteže, naslovnice, napravili prekrasne lutke, napisali vrijedne pjesmice... Svih vas pohvaljujem, odlični ste!
Matematika
1. Zbrajanje 10 + 3
2. Ponavljanje. Najprije sam/sama riješi zadatke u rubrici ZNAM, u udžbeniku Moj sretni broj 1 na 110. stranici.
3. Danas ćeš naučiti zbrajati desetice i jednoznamenkaste brojeve. Neće biti teško ako budeš pratio/pratila upute i služio/služila se svojim udžbenikom Moj sretni broj. Promotri ilustraciju sa zadatkom u udžbeniku na 110. stranici i pokušaj riješiti zadatak. Zatim klikni na poveznicu, https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/8a8394f6-5e09-4edb-a39a-d2a958543142/ – otvori rubriku e-Učionica na kojoj se nalazi ilustracija sa zadatkom te ZVUČNI ZAPIS, poslušaj i provjeri jesi li uspješno riješio/riješila zadatak. Otvori rubriku Interaktivna stimulacija pa DOVUCI BROJ - DOPUNI JEDNAKOSTI.
Kako bi ti računanje zadatka 10 + 3 bilo lakše i jasnije služi se brojevnom crtom ili ravnalom.
4. Riješi na isti način i preostale zadatke u udžbeniku na 110. i 111. stranici.
5. Plan ploče. Prepiši u bilježnicu. Naslov napiši crvenom bojom.
6. Samoprocjena. Nacrtaj u bilježnicu cvjetić i onoliko latica koliko smatraš da si shvatio/shvatila ovo zbrajanje (ako si sve razumio/razumjela nacrtaj 5 latica).
ZBRAJANJE 10 + 3
10 + 3 = 13 3 + 10 = 13 13 = 10 + 3 SVE JE TO 13! 13 = 3 + 10 1D + 3 J = 13
Hrvatski jezik
Pisanje na zadani poticaj.
1. Danas ćeš pisati priču o bubamari. Otvori link, https://drive.google.com/file/d/1eRc6fgUiDO6bRnT3Y6MRmyG9lYf4oX4h/view
2. Pričanje. Na listiću se nalazi šest slika. Za svaku sličicu osmisli po jednu rečenicu, a rečenice poveži u kratku priču. Pričaj je naglas, a možeš i svojim ukućanima sve dok ne budeš zadovoljna/zadovoljan.
3. Pisanje. Nakon toga zapiši svoju priču. O svakoj slici napiši jednu rečenicu. Svaka priča ima svoje događaje i likove. Kada pišeš priču bitno je paziti na redoslijed događaja. U priči spomeni likove koji se nalaze na slikama. Rečenice ne trebaš pisati u novi redak crtovlja. Piši u pisanku velikim tiskanim slovima. Smisli i naslov svoje priče koji sam/sama odrediš. Naslov napiši crvenom bojom. Pazi na urednost u pisanju. Iza svake rečenice stavi znak (točku, upitnik ili uskličnik). Kada napišeš priču, pročitaj je i ako uočiš pogreške u pisanju, ispravi ih.
Zadatak riješi do 29. 4. 2020. godine.
4. Crtanje. Ako želiš, nacrtaj bubamaru ispod priče u pisanku.
5. Za one koji žele više! Uz pomoć roditelja potraži na internetu zanimljivosti o bubamarama i njihovim točkicama.
Priroda i društvo
Rast i razvoj biljke
1. Promotri sliku na stranici udžbenika Istražujemo naš svijet 1 na 92. stranici i razmisli. Što je maslačak? BILJKA Usmeno opiši rast i razvoj maslačka. Vjerujem da ste zaključili da se BILJKE razvijaju iz SJEMENKE.
2. Pogledaj kratki film o rastu i razvoju biljke, klikni na link, https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/a68aef14-c4cf-488d-b745-94c9ff85ae83/
Na istom linku riješi 1. i 2. zadatak te se poigraj sa hvatanjem krtica.
3. Plan ploče. U bilježnice prepišite naslov velikim tiskanim slovima crvenom bojom te nacrtaj sliku na 93. stranici udžbenika.
ŠTO JE BILJCI POTREBNO ZA RAST I RAZVOJ?
Tjelesna i zdravstvena kultura
1. Vježbaj, klikni na link https://youtu.be/kvLozBas93M
2. U svome domu možeš iskoristiti blagovaonski stol, stolice, igračke, jastuk, kućne papuče... kako bi napravio kratki poligon. Smisli kako proći kroz postavljene prepreke. Zapamti da nisi u dvorani i da moraš biti oprezan/oprezna zbog svih stvari oko sebe.
Srdačan pozdrav, vaša učiteljica
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |