preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Turnić" Rijeka

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Carnet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
25.09.2017. 14:29
CARNet pokrenuo novu uslugu - sys.monitor
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet pokrenula je novu uslugu pod nazivom sys.monitor namijenjenu imenovanim CARNet sistem inženjerima.

25.09.2017. 09:39
Učitelji uključeni u projekt ATS2020 prezentirali svoja postignuća
U petak, 22. rujna 2017. godine u Zagrebu održana je prezentacija rezultata pokusne primjene modela projekta ATS2020 ( Assesment of Transversal Skills 2020 ).

22.09.2017. 09:29
Webinar: The Complete Beginner’s Guide to Interactive Student Notebooks
U četvrtak, 28. rujna 2017. godine od 19 do 20 sati Hrvatsko udruženje profesora engleskog u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom The Complete Beginner’s Guide to Interactive Student Notebooks. Webinar je prvenstveno namijenjen učiteljima i nastavnicima engleskog jezika, ali i učiteljima i nastavnicima drugih predmeta koji bi htjeli promijeniti praksu korištenja uobičajenih bilježnica u svojoj nastavi.

21.09.2017. 13:47
CARNet potpisao ugovor za izradu 72 e-lektire
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ potpisala je Ugovor o nabavi usluge izrade 72 e-lektire. Ugovor je potpisan s dobavljačem Bulaja naklada d.o.o., a potpisali su ga ravnatelj CARNeta Goran Kezunović i direktor Bulaja naklade d.o.o. Zvonimir Bulaja. 

15.09.2017. 13:39
Razvoj generičkih kompetencija učenika u projektu ATS2020
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet poziva sve zainteresirane na prezentaciju pokusne primjene modela projekta ATS2020 (Assesment of Transversal Skills 2020), koja će se održati u petak 22. rujna 2017. godine u prostorijama CARNeta, Josipa Marohnića 5, Zagreb. 

12.09.2017. 15:11
GrowCERT: projekt CARNetovog Nacionalnog CERT-a
S ciljem jačanja kapaciteta Nacionalnog CERT-a i poboljšanja suradnje na nacionalnoj i europskoj razini CARNet je pokrenuo projekt pod nazivom  GrowCERT . Projekt u vrijednosti od gotovo 985 000 eura sufinanciran je sredstvima Europske komisije putem Instrumenta za povezivanje Europe (CEF - Connecting Europe Facility).

08.09.2017. 14:59
CARNet održao webinar za ravnatelje o strateškom planiranju za razvoj digitalne zrelosti škola
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ održala je, u četvrtak 7. rujna 2017. godine, još jedan u nizu edukativnih webinara na temu podrške ravnateljima u razvoju digitalne zrelosti škola kroz strateško planiranje.

08.09.2017. 09:00
Glasajte za projekt e-Škole na I-LINC platformi
Otvorena europska platforma I-LINC koja omogućuje povezivanje sa svim dionicima zainteresiranim za poboljšanje zapošljivosti mladih i poduzetništva te modernizaciju obrazovanja uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, uvrstila je CARNetov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ u bazu izvanrednih inicijativa na području razvoja digitalnih vještina.

07.09.2017. 13:02
Počele prijave na natjecanje Dabar 2017
Hrvatska i ove godine organizira natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar. Natjecanje će se održati od 13. do 17. studenoga na CARNetovom sustavu Loomen uz obavezno korištenje AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Prijave su otvorene do 1. studenoga 2017. godine.

06.09.2017. 12:20
Javni poziv školama za sudjelovanje u projektu ProMikro
CARNet, Institut za Razvoj i Inovativnost Mladih - IRIM i Ministarstvo znanosti i obrazovanja predstavili su veliki projekt ProMikro kojemu je cilj uvođenje digitalne pismenosti u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti uporabom mikroračunala. Na zajedničkoj konferenciji za medije održana je i interaktivna demonstracija programiranja s pomoću micro:bita.

Raspored sati

Vremenik pismenih ispita

Informacije za roditelje

Radno vrijeme službi

Zvončari

Čakavski rječnik

Prijatelji

Lukin portal

Hrabri telefon

Na današnji dan

Portal edu.hr

Učilica

Prometna učilica

e- Lektira

online enciklopedija

Toni Milun

Tražilice

Google

Yahoo

Računi e-pošte

Carnet webmail

Gmail

Yahoo mail

Windows Live Hotmail

Freemail Net.hr

Slobodno vrijeme

Facebook     Twitter

You Tube

Iz našeg kraja

rijekadanas.com

korzo.net

Portali i e-novine

novilist.hr Jutarnji list.hr

tportal.hr Dnevnik.hr

Indeks.hr net.hr

 24sata.hr    Sportske novosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2015.

Ukupno: 245167
Ovaj mjesec: 8623
Ovaj tjedan: 388
Danas: 388
Što djeca ne vole u komunikaciji?

 

 

Zapovijedanje

“Smjesta pokupi te stvari i pospremi sobu!”

 

Poručujete li djetetu nešto čestim naredbama, postižete da vas se dijete boji, da se ponaša prema vama neprijateljski, ljutito ili osvetoljubivo.

 

Upozoravanje

“Jesam li ti sto puta jučer rekla da ćeš dobiti jedinicu, ali ti uopće ne slušaš”.

 

Pretjerate li s upozorenjima i prijetnjama, riskirate da se kod djeteta razvije veliki otpor prema onome što ste željeli poručiti. U osnovi ovakvih upozorenja je potreba roditelja da bude u pravu, a ne djetetov problem.

 

 

Propovijedanje i moraliziranje

“Kad sam ja bio star kao ti, ......”

 

Gotovo da nema roditelja koji se uspio oduprijeti potrebi da moralizira, propovijeda i obvezuje na zahvalnost. Obavezni pratitelj te situacije je djetetov osjećaj krivice, prisile i otpora prema roditelju.

Želite li naglasiti granice učinite to osobnim jezikom: ”Želim da...”

“Moraš biti dobar” ne znači ništa.  Jasno izrazite kakvo ponašanje očekujete od djeteta.

 

Dijeljenje gotovih savjeta

 

Savjeti u kojima roditelj govori gotova rješenja, razvija ovisno dijete, koje misli da je gubljenje vremena da smo pronalazi rješenja.

“Želiš li da ti ja ponudim neke sugestije, što bih ja učinila na tvom mjestu,... Nisam sigurna da bi moja rješenja bila najbolja odluka za tebe....što si već pokušao, o čemu si razmišljao....što ti je pomoglo u sličnoj situaciji...”

 

Kritiziranje i okrivljavanje

“Ti si kriva....”

 

...uzrokuju da se osjećamo loše, nesposobno, glupo. Dijete se počinje braniti i vaša poruka ne dopire do njega. Razgovarajmo o odgovornosti, a ne o krivici.

 

 

Razuvjeravanje, umanjivanje važnosti

“Nije to ništa, svi imaju takve probleme”

 

Ako dijete nešto doživljava kao problem, uvažite to i razgovarajte s poštovanjem, bez obzira kako se to vama činilo.

 

Etiketiranje

“Ista si kao, a ona je....”, ” Ti si ljenčina”

 

“Etiketa” utječe na način kako dijete doživljava samog sebe.

Ponekad tu “etiketu” nosi cijeli život.

 

Ispitivanje sa sumnjom

 

Ponekad imamo prepostavke koje želimo provjeriti ili potvrditi u vezi s djetetom. Ispitivanje, vrebanje ili unakrsno ispitivanje vrlo su neugodni. Dijete se osjeća zbunjenim i napadnutim pa se brani i smišlja opravdanja. Umjesto toga možemo potaknuti razgovor ”Možeš li mi više reći o tome?... Brine me što se s tobom zbiva i želim s tobom porazgovarati... Na taj način pomoći ćemo mu da sam sebe bolje razumije.

 

 

Odbijanje razgovaranja

“Nemoj sada o tome, nemam vremena, vidiš da gledam seriju”

 

Ako nikako ne možete razgovarati, ponudite vrijeme za razgovor.

 

Ismijavanje i vrijeđanje

“Pametnjakoviću, ovako se samo kreten ponaša”

 

Dijete se osjeća posramljeno, poniženo i nepovjerljivo je. Reagira kontraudarcem ili povlačenjem.

 

 

L. Kulaš-Jutrović, prof.

preskoči na navigaciju