Učenici 2.B razreda i učiteljica Paula u petak su posjetili Dječju kuću i dječju knjižnicu Stribor. Od naše škole do Dječje kuće prošetali su se pješice po lijepom proljetnom vremenu. Dječja kuća jedina je u Hrvatskoj u kojoj se nalaze dječja knjižnica, kino dvorana, multimedija za djecu, dnevni boravak, galerija te soba šume striborove. U obilasku su imali vodiča koji ih je proveo i sve im detaljno objasnio i pokazao. Najzanimljivije im je bilo u sobi šumi striborovoj i knjižnici Stribor gdje su pročitali neke od kraćih priča suvremenih autorica namijenjenih za djecu. Uz zabavu i igru puno su toga novoga naučili, vidjeli i saznali!
21. 4. 2020.
Autor: Svjetlana Višnić, 20. 4. 2020.
1. b razred
Matematika
1. Ponavljanje. Pomoću križaljke na poveznici https://www.bookwidgets.com/play/UQCQ6V prisjeti se kako zovemo brojeve i znakove u matematičkim radnjama.
2. U bilježnicu prepiši zadatke i riješi.
VJEŽBA
1. 6 + 3 = 9 - 7 =
5 + 2 = 8 - 0 =
7 + 3 = 10 - 4 =
2. Upiši znakove >, <, =.
11 16
9 3
20 20
3. Zamijeni mjesta pribrojnicima i izračunaj.
4 + 2 = 3 + 6 = 7 + 2 =
__+ __ = __ + __ = __+__ =
Mijenja li se zbroj? Zaokruži. DA NE
Hrvatski jezik
1. Danas ćeš pogledati animirani film Zlatko Grgić, Posjet iz svemira.
Klikni na poveznicu, https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=EJFgCoBiK1w&feature=emb_logo
Odgovori usmeno na ova pitanja: Kakav si film pogledao/pogledala? Tko su likovi u crtanom filmu? Jesu li to stvarni likovi? Što je radila djevojčica? Zašto djevojčica nije mogla ubrati jabuke? Što joj je pomoglo da ih ubere? Što ju je iznenadilo dok je brala jabuke? Odakle je došla letjelica? Tko je bio u letjelici? Kako su izgledali svemirci? Opiši ih. Je li važno odakle dolazimo i kako izgledamo?
Ovaj crtani film poučio nas je da nije važno odakle smo i kako izgledamo. Važna je dobrota i prijateljstvo.
2. Plan ploče. U pisanku napiši velikim tiskanim slovima. Naslov napiši crvenom bojom, piši uredno.
POSJET IZ SVEMIRA
ZLATKO GRGIĆ
CRTANI FILM
3. Zamisli da ti je u posjet stigao prijatelj iz svemira. Nacrtaj u bilježnicu kako on izgleda te napiši što biste radili i kamo bi ga vodio/vodila.
U pisanku nacrtaj smajlića ako ti se film svidio ili tuška ako ti se film nije svidio.
Glazbena kultura
Magarac i kukavica, pjevanje; Camille Saint-Saëns: Osobe s dugačkim ušima, slušanje.
Poslušaj kako se glasaju pojedine životinje na linku,
https://www.youtube.com/watch?v=uTrCbPu5Zvg
Odaberi neke životinje i oponašaj njihovo glasanje.
Danas ćemo naučiti pjevati pjesmu Magarac i kukavica ( udžbenik Razigrani zvuci 1, 44. stranica).
Poslušaj nekoliko puta pjesmu. Pokušaj zapamtiti tekst pjesme te ju samostalno otpjevati.
https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/c5e66ea8-b461-4505-91a0-d61adc5e8db5/
Poslušaj skladbu na prethodnom linku Osobe s dugačkim ušima (Camille Saint-Saëns).
Usmeno odgovori na pitanja. Kako ti se svidjela skladba? Kakav ugođaj prevladava u skladbi?
Počinje li skladba visokim ili dubokim tonom? Tko izvodi skladbu?
Poslušaj skladbu još jednom. Prepoznaješ li visoke i duboke tonove?
Igraj se:
Kad čuješ visoki ton, pljesni jednom.
Kad čuješ duboki ton, pljesni dva puta.
Scenska grupa
Kreativni zadatak: Izradi kada stigneš, imaš vremena lutku/lutke. Možeš koristiti stare čarape, krpice, vunu, stare rukavice, papir, dugmad, kuhače, razne štapiće i štogod se sjetiš. Igraj se, glumi, maštaj... Lutki daj ime i napiši nešto o njoj.
Na ovom linku imaš primjer.
Srdačan pozdrav, vaša učiteljica
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenicima, učiteljim... |
Sigurnost i zaštita ... |
Kazališta u Rijeci |
> Hrvatsko narodno kaz... |
> Gradsko kazalište lu... |
> Hrvatski kulturni do... |
> Kulturni centar Kalv... |
Muzeji u Rijeci |
> Muzej grada Rijeke |
> Muzej moderne i suvr... |
> Prirodoslovni muzej ... |
> Pomorski i povijesni... |
> Peek & Poke - Retro ... |
> Državni arhiv u Rijeci |
Galerije u Rijeci |
e-časopisi |