15. svibnja obilježava se Dan muzeja pa smo u 3. razredu produženoga boravka u suradnji s našom knjižničarkom po predlošku znanstveno-popularne knjige Kako živi muzej, naučili puno novih stvari: od značenja i porijekla same riječi muzej do toga gdje je u svijetu nastao prvi muzej i kako je izgledao (je li to koncept današnjeg muzeja uopće), koja je razlika između muzeja i galerije, tko sve radi u muzeju, kako se čuvaju vrijedne zbirke (uz nezaobilaznu priču o krađi najslavnije slike na svijetu – Mona Lise), kako nastaju izložbe (od ideje do realizacije).
Na kraju, prošetali smo virtualno najpoznatijim svjetskim muzejima služeći se platformom Google Arts&Culture te stvorili svoj vlastiti Muzej najdražih igračaka u obliku crteža učeničkih igračaka, a kao uvod u temu Igra projektnoga tjedna u kojem učenici i učiteljica Adriana planiraju biti pravi kustosi i napraviti izložbu svojih igračaka.
23. svibnja obilježili smo također s našom knjižničarkom Dan pčela u 1. razredu produženoga boravka. Nakon vježbe opuštanja, razgovarali smo o tim čudesnim bićima, njihovoj savršenoj zajednici. Naučili smo tko je matica, pčela radilica i medarica, a tko trut. Vidjeli smo i kako nastaje med te zašto pčelice skupljaju nektar i pelud, čemu služi matična mliječ i pelud te na koncu naučili koliko traje život jedne pčele. Proučavajući digitalnu interaktivnu knjigu o pčelama, mogli smo se i poigrati birajući za pčele hranu ili metodu obrane od stršljena. Za kraj, pročitali smo slikovnicu Pčela medarica, izabrali i nacrtali svoju omiljenu pčelu košnice i zaključili kako je super cool učiti o svijetu oko sebe na zabavan način.