preskoči na sadržaj

Osnovna škola Turnić Rijeka

Login
Tražilica
e-Dnevnik

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Grad Rijeka

Anketa
Vaš omiljen predmet je:

















Carnet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
20.11.2017. 10:17
CARNet i Algebra potpisali Ugovor o nabavi usluge izrade obrazovnih sadržaja i provedba edukacija u sklopu projekta ''e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)''
U srijedu, 15. studenoga 2017. godine potpisan je “Ugovor o nabavi usluge izrade obrazovnih sadržaja i provedba edukacija u sklopu projekta ''e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)''. 

17.11.2017. 11:45
Danas se obilježava 25. rođendan interneta u Republici Hrvatskoj
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu i Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva u petak, 17. studenoga 2017. godine obilježavaju 25 godina interneta u Republici Hrvatskoj. Svečanost se održava pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. 

15.11.2017. 16:27
CARNetu i Srcu dodijeljene Povelje Republike Hrvatske
Odlukom predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar Kitarović, Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNet i Sveučilišnom računskom centru (Srce) Sveučilišta u Zagrebu dodijeljene su danas Povelje Republike Hrvatske.

10.11.2017. 13:58
Završio CUC 2017, najveća nacionalna konferencija o obrazovanju
U Dubrovniku je danas zatvorena 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017 – najveća konferencija o obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Gotovo 1.100 sudionika, od čega 650 učitelja, pratilo je CARNetovu konferenciju koja se ove godine održala pod nazivom “Povezani znanjem (… 25 godina)“. 

08.11.2017. 10:40
Počeo CUC 2017
Danas, 8. studenoga 2017. godine u hotelima Valamar Lacroma Dubrovnik i Valamar President Dubrovnik počinje 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017. 

02.11.2017. 08:50
Obilježavanje 10 godina Portala za škole na CUC-u
Prigodnom prezentacijom i proslavom na CUC-u obilježavamo jubilarnih 10 godina postojanja Portala za škole (http:// www.skole.hr ).

31.10.2017. 14:17
CARNetov 6. webinar o primjerima dobre prakse: #kurtrocks at OneNote and GeoGebra
U utorak, 31. listopada 2017. godine, održan je šesti po redu webinar dobre prakse kojeg je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet organizirala za nastavnike praktičare uključene u provedbu pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“. 

30.10.2017. 12:49
Veliki odaziv na radionice o scenarijima poučavanja
Prošlog tjedna, u organizaciji CARNeta održane su dvije radionice o scenarijima poučavanja na kojima su sudjelovali nastavnici različitih predmeta osnovnih i srednjih škola te ravnatelji škola. 

30.10.2017. 08:09
Nacionalni CERT obilježava 10 godina postojanja
Ove godine, Nacionalni CERT, nacionalno središte za računalnu sigurnost, obilježava 10 godina svog postojanja. Nacionalni CERT (engl. Computer Emergency Response Team) osnovan je 30. listopada 2007. godine kada je Upravno vijeće CARNeta prema obvezama Zakona o informacijskoj sigurnosti donijelo izmjene statuta kojima je uspostavljen Odjel za Nacionalni CERT. Do tad, jedini CERT u RH bio je CARNet CERT koji je osnovan 1996. godine. 

27.10.2017. 13:18
Obnovljen Sporazum između MUP-a i CARNeta (Nacionalnog CERT-a)
Ovih dana, nakon tri godine, obnovljen je Sporazum o suradnji na prevenciji i rješavanju računalnih incidenata i drugih oblika računalnog kriminaliteta između MUP-a i CARNeta (Nacionalnog CERT-a). Sporazum je obnovljen kako bi sporazumne strane i dalje surađivale u cilju očuvanja sigurnosti kibernetičkog prostora Republike Hrvatske.

Raspored sati

Vremenik pismenih ispita

Informacije za roditelje

Radno vrijeme službi

Zvončari

Čakavski rječnik

Prijatelji

Lukin portal

Hrabri telefon

Na današnji dan

Portal edu.hr

Učilica

Prometna učilica

e- Lektira

online enciklopedija

Toni Milun

Tražilice

Google

Yahoo

Računi e-pošte

Carnet webmail

Gmail

Yahoo mail

Windows Live Hotmail

Freemail Net.hr

Slobodno vrijeme

Facebook     Twitter

You Tube

Iz našeg kraja

rijekadanas.com

korzo.net

Portali i e-novine

novilist.hr Jutarnji list.hr

tportal.hr Dnevnik.hr

Indeks.hr net.hr

 24sata.hr    Sportske novosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2015.

Ukupno: 270068
Ovaj mjesec: 9484
Ovaj tjedan: 1078
Danas: 22
Školsko učenje

ŠKOLSKO UČENJE - složena psihička aktivnost kojom  učenik stječe nekim programom  propisano znanje;

 

 

UČENJE – sastoji se u usvajanju smislenog gradiva i u stjecanju psihičkih i psihomotornih vještina i navika;

  • psihička aktivnost,  racionalna organizacija učenja i u prvom redu psihološki  problem;
  • treba ga riješiti postavljajući dva osnovna pitanja:

 1. KAKO organizirati učenje da uz najmanje truda i  vremena se što više toga nauči i to znanje što dulje zadrži; 

 2. KAKO naučiti da naučeni materijal ne bude “mrtvi materijal”

                                

FAKTORI:  - pedagoške sposobnosti nastavnika, te 3 velike skupine faktora:

  • one koji zavise od onoga koji uči;
  • one koji zavise od okolnih prilika u kojima se uči;
  • one koji zavise od pomagala i tehnika uč.;

 

Svatko na temelju vlastitog iskustva zna da nešto puno brže i bolje nauči ako se voljno KONCENTRIRAMO (saberemo) – NAVIKA KONCENTRACIJE U RADU

 

 

USPJEŠNO UČENJE:

  1. INTERES ( s lakoćom pamtimo ono što nas zanima, privlači, veseli; on nam smanjuje zamor)
  2. IZBOR PREDMETA(  prema našim sklonostima i sposobnostima – svaki rad kojem ne vidimo smisao i ne znamo smisao, ne zanima nas i  težak je rad, rezultati su slabi;)
  3. psihičkom pripremom može se pobuditi zanimanje i prema onim predmetima koji nas na prvi pogled ne interesiraju, a SREDSTVO za to je JASNO postavljanje CILJA i pronalaženje SMISLA;
  4. POZITIVNE EMOCIJE– uvjerenje u uspjeh, sigurnost da ćemo započeto gradivo uspješno savladati, pomisao na zadovoljstvo koje ćemo imati kada dobijemo dobru ocjenu i sl.; treba se čuvati loših AUTOSUGESTIJA (malodušnosti, straha, sumnje u uspjeh, dojam da ne možemo;)
  5. SISTEMATSKA KONTROLA (MEHANIČKO – bez razumijevanja, SMISLENO učenje- jedino ono ima vrijednost)
  6. VANJSKI ČINIOCI
  7. TEHNIKE I POMAGALA: PLAN – dobro ga je izvjesiti na vidljivo mjesto kako bi djelovalo na našu savjest i u nama razvijao AUTODISCIPLINU i RED
  8. METODE:
  • GLOBALNA – ućenje većih cjelina namah;
  • FRAGMENTALNA –učenje dio po dio;
  • SLOŽENA– kombinacija prethodne dvije;

 

Kao i u svakom poslu tako i kod učenja radni uspjeh je u zakonitom odnosu prema:

 

TRAJANJU I TEMPU UČENJA-RADA:

  • npr. početna faza učenja je sporija i s najmanje učinkovitosti – poslije UVODNOG ugrijavanja efekt se povećava do max., a onda zbog umora rezultati se smanjuju ( u mahu ne učiti više od 1-2 sata)

 

PONAVLJANJE

  • način- odlučna važnost vremenskog razmaka među sukcesivnim ponavljanjem;
  • sam proces pamćenja ne dostiže svoj max. neposredno nakon samog učenja, nego kasnije;
  • na dva načina: 1. ponovno čitati sam tekst iz knjige

                                    2. samostalno obnavljanje gradiva bez pomoći;

 

ZABORAVLJANJE - s početka brže pa sve sporije ( u početku zaboravljamo relativno više nego kasnije u istom razdoblju; prvo ponavljanje nakon 4 dana, 10, 30 i 80 dana)

 

 

INDIVIDUALNO UČENJE: tempo rada je određen osobinama onoga koji uči;

 

 

KOLEKTIVNO UČENJE:

  • mogu se lakše savladati teže partije;
  • može se osvijetliti i prodiskutirati gradivo;
  • diskusija i uzajamno ispitivanje pozitivno djeluju na bistrenje pojmova i na vještinu jezičnog oblikovanja stečenih znanja;
  • konačno: rad u kružoku daje mogućnost svakom učeniku da omjeri svoje znanje sa svojim kolegama;
  • pobuđuje natjecanje i radni elan;

 

L. Kulaš-Jutrović, prof.

preskoči na navigaciju